胖悟空

断社交,拔显卡,限网络,换手机。只是为了静静。

Quiet Inside - Andy Tubman

存档灵魂:

Quiet inside
心如止水静

电影《The Jacket▪灵幻夹克》片尾曲


【歌词】

 

I couldn't make the colors match today
I don't know what else to say
Except I tried and they can't say I didn't
I don't like the stuff they're feeding me
They don't like the things I see
But I don't think I need to be forgiven
今天没有完成色彩配对,注:针对精神病人的一种游戏
我不知道还能说些什么,
他们不能否定我的尝试。
我不喜欢他们强加我的,
他们也不喜欢我看见的,
但我不觉需要什么救赎。

But I am quiet inside
Though they drag me by a wire
Through the storm that cracks the sky
I am quiet inside
但我心底依然宁静,
尽管我被绳子捆绑,
穿越撕裂天空风暴,
在我心底宁静依然。

I used to be so hard to find
Rage and tears filled my eyes
But now I believe I see much clearer
My clarity did not come easily
My cell was knocked into me
But now at least I know who's in the mirror
我曾经努力去寻找,
愤怒和泪水溢满双眼,
但现在,我坚信我能看得更明白。
我透彻感悟来之不易,
细胞在体内灵魂碰撞,
但现在,至少我明了镜中人是谁。

I am quiet inside
Though they drag me by a wire
Through the storm that cracks the sky
I am quiet inside
I am quiet inside
在我心底依然宁静,
尽管我被绳子捆绑,
穿越撕裂天空风暴,
在我心底依然宁静,
在我心底宁静依然。

Though they drag me by a wire
Through the storm that cracks the sky
I am quiet inside
I am quiet inside
尽管我被绳子捆绑,
穿越撕裂天空风暴,
在我心底依然宁静,
在我心底宁静依然。

I am quiet
I couldn't make the colors match today
I don't know what else to say
我有我色彩,我心如止水静。
今天我没有完成色彩配对,
我真不知道这有什么意义。


评论
热度 ( 55 )

© 胖悟空 | Powered by LOFTER